
Ο κίνδυνος της υπερ-διάσπασης του Δήμου Κεφαλονιάς
Όπως όταν οι Δήμοι της Κεφαλονιάς ενώθηκαν σε ένα Δήμο με τον “Καλλικράτη” υπήρχε ο κίνδυνος της υπερ-συγκέντρωσης αρμοδιοτήτων, οργανισμών κτλ, έτσι και τώρα με την διάσπαση του Δήμου Κεφαλονιάς ελλοχεύει ο κίνδυνος της υπερ-διάσπασης. Επειδή μπορεί να υπάρξει η τάση να πάμε αμέσως από το ένα άκρο στο άλλο, καλό θα ήταν να προσέξουμε…

To BREXIT μπορεί να επιφέρει προβλήματα στον Τουρισμό μας. Απαιτείται επαγρύπνηση και ετοιμότητα.
Όπως είναι γνωστό η Μεγάλη Βρετανία προγραμματίζει να αποχωρήσει από την Ευρωπαϊκή Ένωση στο τέλος αυτού του μήνα (29 Μαρτίου). Δυστυχώς όμως η συμφωνία που έχει επιτευχθεί ανάμεσα στην ΕΕ και τη Μεγάλη Βρετανία δεν έχει ψηφιστεί από το Κοινοβούλιο της Μεγάλης Βρετανίας και έτσι υπάρχει ο κίνδυνος να αποχωρήσει η Μεγάλη Βρετανία στις 29…
H καλύτερη τουριστική χρονιά όλων των εποχών. Απόλυτη επιβεβαίωση των προβλέψεων μας.
Πριν λίγες μέρες ανακοινώθηκαν οι διεθνείς αφίξεις για τον μήνα Οκτώβριο στην Κεφαλονιά και ολοκληρώθηκε η εικόνα για τη θερινή περίοδο 2018. Τα αποτελέσματα είναι εξαιρετικά σε ότι αφορά τις συνολικές διεθνείς αφίξεις για το 2018 στην Κεφαλονιά. Συγκεκριμένα, από Μάρτιο έως και Οκτώβριο οι διεθνείς αφίξεις στο αεροδρόμιο της Κεφαλονιάς ήταν 326366 (πηγή: Στατιστικά…
Ενοποίηση ΤΕΙ Ιονίων Νήσων με Ιόνιο Πανεπιστήμιο: Αναγκαιότητα και Προοπτική
Αργοστόλι 29-03-2018 Το τελευταίο διάστημα παρατηρούμε ότι το θέμα της ενοποίησης του ΤΕΙ Ιονίων Νήσων με το Ιόνιο Πανεπιστήμιο έχει “βαλτώσει”, παρόλο που το σύνολο των Γενικών Συνελεύσεων των Τμημάτων του ΤΕΙ έχουν πάρει αποφάσεις υπέρ της ενοποίησης με το Ιόνιο Πανεπιστήμιο. Για το λόγο αυτό κρίναμε πως οφείλουμε να πάρουμε πλέον δημόσια θέση…

Προς την καλύτερη τουριστική χρονιά όλων των εποχών
Άκουσα τον Αντιπεριφερειάρχη Σπύρο Γαλιατσάτο σε συνέντευξή του στο Tornos News να προβλέπει περισσότερες από 300 χιλιάδες διεθνείς αφίξεις στο αεροδρόμιο της Κεφαλονιάς φέτος. Επειδή ασχολούμαι ερευνητικά με τις προβλέψεις των Τουριστικών αφίξεων εδώ και πολλά χρόνια, θέλω να αναφέρω ότι τα νούμερα που έχουμε στη διάθεσή μας και τα μοντέλα πρόβλεψης που χρησιμοποιούμε τον…

SEO for Tourism Websites
On the 13th of March 2017 I presented our study about the importance of SEO for Tourism Websites. We analyzed over 400 Tourism Websites on the island of Kefalonia in terms of SEO compliance guidelines. Our results show that most of the websites are not optimized on several metrics and consequently do not rank well…

SEO and Web performance in Tourism websites
On Monday 13/3/2017 I will be presenting our research on SEO and Web Performance at the Digital Media and Communication Department. Our research includes the analysis of 400 Tourism Websites on the island of Kefalonia in Greece. We analyse these Websites for over 50 SEO and Web Performance metrics. Our results show that there is…

PPC and Google Adwords Seminar
On Friday 20/1/2017 I was the speaker at a seminar about PPC and Google Adwords. The seminar took place at the Digital Media and Communication Department. It was meant as an introduction to Digital Marketing, PPC and Adwords. I was amazed to see the turnout even though it was between semesters. I talked about the…

Being Creative with Google Trends for Tourism
I just came across a link with the Year in Search 2016 in Google Trends. Naturally, I went ahead and filtered the results for the United Kingdom and Italy. I was hoping to find something in the top results that indicated an interest for Greek Tourism. The selection of these two countries was not random. These…

How people use their phones for travel
Think with Google just published a very interesting survey on How people use their phones for travel. The survey outlines 4 major Key findings: Smartphones are travel guides Apps are for loyalty and convenience Simplicity of use is key Phone memory (un)availability is the major reason for unistalling a Travel app There is a lot…