
Η κριτική σκέψη σε ανεπάρκεια στην εποχή των social media
Στις μέρες μας, τα κανάλια επικοινωνίας μέσα από τα οποία φθάνουν μηνύματα σε όλους μας έχουν αυξηθεί εκθετικά (π.χ social media). Ταυτόχρονα, η ικανότητα του ανθρώπου να δέχεται κριτικά και να φιλτράρει αυτά τα μηνύματα έχει μειωθεί ραγδαία. Τα αποτελέσματα αυτής της αντιστρόφως ανάλογης μεταβολής φαίνονται δυστυχώς καθημερινά. Σήμερα διαδίδονται εύκολα και γρήγορα…

Πρέπει να μένει τεχνογνωσία στη χώρα από τις επενδύσεις υψηλής τεχνολογίας
Ενδιαφέρουσα η επένδυση της Microsoft σε Data centers στην Ελλάδα. Ακόμη καλύτερη θα ήταν, κατά τη γνώμη μου, αν δεν γινόταν στην Αθήνα αλλά πιο αποκεντρωμένα, όπως π.χ. στην Πάτρα (αν αυτό ήταν εφικτό δικτυακά για τέτοιου είδους επένδυση). Το σημαντικό είναι ότι γίνεται η αρχή, ώστε και άλλες εταιρείες υψηλής Τεχνολογίας να δουν ότι…

Η εγκατάσταση “I Love Kefalonia”: 3+1 προτάσεις
Η προβολή φωτογραφιών στα social media είναι σίγουρα μια σύγχρονη και αποτελεσματική επιλογή προβολής για τους τουριστικούς προορισμούς. Τα smartphones έχουν φέρει τη φωτογραφία στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος και συμβάλουν σημαντικά στη δημιουργία περιεχομένου που ονομάζεται User Generated Content (περιεχόμενο φτιαγμένο από χρήστες – όχι “επίσημο”). Η φράση “μια εικόνα χίλιες λέξεις” ποτέ δεν ήταν…

Όταν οι υποδομές φθίνουν, το τουριστικό μοντέλο αλλάζει
Με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα τουρισμού 2020 που ήταν την Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου γράφω λίγα λόγια για έναν μεγάλο κίνδυνο που αντιμετωπίζει ολόκληρο το μοντέλο τουριστικής ανάπτυξης του νησιού μας όπως το γνωρίσαμε τα τελευταία 15-20 χρόνια. Το τουριστικό μοντέλο που ακολούθησε η Κεφαλονιά τα τελευταία 15-20 χρόνια είναι εντελώς διαφορετικό από άλλους προορισμούς. Εδώ…

Τουρισμός και εφαρμογές ψηφιακής ιχνηλάτησης επαφών στη μάχη κατά του COVID-19
Άρθρο μου στη HuffPost Greece (3 Ιουλίου 2020) Ένα από τα πιο σημαντικά μαθήματα που πρέπει να πάρουμε από την πανδημία του κορονοϊού είναι ότι η αποσπασματική και κατακερματισμένη αντιμετώπιση παγκόσμιων κρίσεων μπορεί να δημιουργήσει επιπλέον προβλήματα. Η πανδημία αν και παγκόσμιο πρόβλημα αντιμετωπίστηκε και αντιμετωπίζεται με διαφορετικές πολιτικές από κάθε χώρα. Στην Ευρώπη δεν…

Περίπου στο 25% αυτή τη στιγμή το διαδικτυακό Τουριστικό ενδιαφέρον για την Κεφαλονιά σε σχέση με το 2019
Την 1η Ιουλίου θα ανοίξει ο Τουρισμός στους Περιφερειακούς τουριστικούς προορισμούς στην Ελλάδα. Υπάρχει φημολογία και για άνοιγμα της Βρετανικής αγοράς. Ας δούμε λοιπόν ορισμένα στατιστικά τουριστικών αναζητήσεων στην Google αυτή τη στιγμή για να κάνουμε μια πρόβλεψη σχετικά με το πόσοι τουρίστες θα έρθουν στην Κεφαλονιά σε σχέση με το 2019. Από τα γραφήματα…

QRcodes – Ηλεκτρονικά μενού – Οθόνες προβολής. Νέες απαιτήσεις για την εστίαση. Οδηγός δωρεάν εφαρμογής βήμα βήμα (Video)
Ο ΕΦΕΤ στις 20 Μαΐου 2020 εξέδωσε έναν οδηγό για την επανεκκίνηση των επιχειρήσεων μαζικής εστίασης. Ο οδηγός αυτός περιέχει κάποιες οδηγίες και προτεινόμενες διαδικασίες που θα πρέπει να ακολουθούν οι επιχειρήσεις εστίασης σε αυτή τη δύσκολη περίοδο της πανδημίας. Στον οδηγό αναφέρονται κάποιες αρκετά ενδιαφέρουσες προτάσεις που έχουν σχέση με εφαρμογές της τεχνολογίας στα…

Tourism – Testing – Tracing: Τα 3Τ του φετινού καλοκαιριού
Φέτος θα είναι το καλοκαίρι της πανδημίας. Όλοι προσπαθούν να λάβουν μέτρα ώστε να υπάρξει Τουρισμός αν και δεν έχει τελειώσει η πανδημία. Παρότι δεν υπάρχουν δοκιμασμένες και εγγυημένες λύσεις, έχουν προταθεί πολλές πολιτικές και υπάρχουν πολλές επιλογές για το πως μπορούν να ανοίξουν οι προορισμοί στον Τουρισμό. Η πολιτεία της Νέας Υόρκης κάνει κάθε…

Greek Summer IS a state of mind
Με αφορμή το νέο σποτ της καμπάνιας επανεκκίνησης του Ελληνικού τουρισμού και τις ποικίλες αντιδράσεις που προκάλεσε, στο άρθρο αυτό κάνω μια πρόταση για τον τρόπο εξειδίκευσης του “Greek Summer” στις καμπάνιες προβολής των επιμέρους προορισμών στη χώρα μας. Την Πέμπτη 4 Ιουνίου 2020 παρουσιάστηκε το σποτ της καμπάνιας για την επανεκκίνηση του Ελληνικού Τουρισμού με τίτλο “The…

Πρόταση: Πως θα φέρουμε γιατρούς στην Κεφαλονιά ενισχύοντας την εκπαίδευση τους
Το θέμα του Νοσοκομείου μας είναι και πάλι στην επικαιρότητα. Έλλειψη γιατρών, προβλήματα στην υποστήριξη του Τουρισμού αλλά κυρίως διαχρονικές λειτουργικές αδυναμίες και έλλειψη ΜΕΘ. Το βασικό θέμα πάντοτε είναι η έλλειψη γιατρών. Προσπαθούμε διαχρονικά να λύσουμε το πρόβλημα αυτό με επιπλέον παροχές και κίνητρα στους γιατρούς που θα έλθουν στην Κεφαλονιά και την Ιθάκη….